7e maj 2013

Andra skoldagen bort gjord på denna vecka, imorgon är det den sista för denna vecka. Idag i skolan har jag nästan gjort klart min svenska inlämning. Känns skönt! Köpt en förbaskat god och gigantisk lunch och ja, det har inte vart så jobbigt. :P Sen mötte jag upp Sandra och Samme vid glass kiosken, innan vi drog hem. Nu har jag nyss ätit parisare och ska smälta maten och försöka tagga upp inför ett träningspass. Vi får se vad jag gör. Återkommer till det! Sen ska jag fixa mina naglar! Blev föresten ingen träning igår.. haha, varför är frågan. haha :P IMG_5865




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]