Bra start på maj!

Kick startade denna månad på bästa sätt! Körde backar! 8+4+2+2, och i mellan vilade jag. Kunde dock ha valt en svårare backe, men orkade inte springa så långt. Väldigt nöjd är jag. Sen for jag hem och åt en super lunch. Blir kanske också ett lättare gym pass efter middagen, om mina päron tillåter. Tränar man mycket så måste man äta ännu mer! Så det borde ju inte vara några problem! :P Nu kom mamma hem så då ska vi fara upp till stan. Kram kram Hur har ni startat er nya månad? :) large20130501-151257.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]