Mys lördag

Har ätit middag med pappa för en timma sedan. Blev jätte gott! Nu ska jag ta fram jordgubbar och vindruvor som pappa köpte åt mig, och sen så saltade nötter.. döör! Ska göra en jordgubbs smoothie nu också OCH SEN ska vi se på hockey till det :) tumblr_mjsawvgqSa1s631nvo1_1280_large tumblr_mjd3dzBatS1rueqolo1_500_large

Postat av: Olivia

Varför har du slutat med godis? :( Det som är så gott! Du är ju verkligen en tjej som kan äta precis vad som helst utan att behöva ta bort något vare sig det är nyttigt eller onyttigt :) Älskar din blogg! Puss :)

Svar: Jag vet!! Men jag gör det enbart för mina tänder och hälsas skull. Har ätit alldeles för mycket. :) puss och tack vad söt du är!!
sannallundberg

2013-05-04 @ 20:23:58
Postat av: Cajsa

Ska du gå om ettan? :) har för mig att du sa i någon video att du kanske ska byta til draggen? Eller jag kanske minns fel :D

Svar: Nej du minns alldeles rätt!! :)
sannallundberg

2013-05-04 @ 23:37:59



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]