13e november 2013

Godmorgon hörrni, jag har nyss fikat med pappa. Han fyller nämligen år idag, så grattis till dig världens bästa pappa!♥ 
Idag ska jag "jobba" ute på finlandsfärgan, det är genom skolan så det är jag och två andra tjejer från min klass. Börjar 09.30 så fick en sovmorgon idag :) Igår kväll så tryckte jag hamburgare och pommes till middag, sedan for jag till gymmet och körde axlar och rygg. Inte lika bra pass som i måndags då jag körde biceps med min storebror..Har träningsvärk än idag :P 
 
Nu ska jag göra mig iordning, så får ni ha en bra dag. Kramar!
Frukosten idag var en sesamknäcke, kvarg/yoghurt,bär, frukt, nötter, frön och en kopp te med honung :) Mums!
 

Postat av: Anonym

vad är det för jobb ni gör där ute?:)

Svar: Vi "serverade", plockade disk, dukade upp och sådant inför en invigning:)
Sanna Lundberg

2013-11-13 @ 20:25:00



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]