16e november 2013

Godmorning sunshines! Jag har nyss tryckt en fet frulle och håller på att packa ordning träningsväskan. Ska möta upp killarna och Sandra nu vid 10.30 och dricka Celsius och planerna träningspasset, efter det ska vi äta lunch tillsammans! :) 
 
 
 
 

Postat av: Jenny Josefin

Ååh! Men sötaste lillsis så vacker du är, som en docka! 😍🙏 Saknar dig så himla mycket ❤️💋 Dags att planera för julmys, du, Rebecca och jag 😍👏🎅🎄🎁

Svar: Saknar dig med sötnos! Jaa! Det kommer bli så himla mysigt. Hihi <3 Längtar sååå. puss o kraaaam
Sanna Lundberg

2013-11-16 @ 12:06:33



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]