17e november 2013

Hej alla, sov inge bra alls inatt, det var storm utanför och det blåste rakt in mot huset, så det levde om ganska mycket så jag inte kunde sova ordentligt :( Men jag klev upp tillslut och satt och åt en lååång och god frukost med tända ljus. Sen så åkte vi (jag,mamma,pappa och min lillebror) upp till stan och köpte några julklappar och lunchade sedan inne i stan. :) 
 
Nu har jag skrivit önskelista och ska hoppa in i duschen nu innan vi börjar med middagen. Det blir tacosunday! Yeeey! Både jag,mamma och pappa kände oss för slöa för att fara på gymmet idag. Så ännu en vilodag. Skönt det med ibland :) 
Mina senaste instagrambilder, 1. Efter crossfit igår 2. Otroligt fina Alena 3. Glad tjej!
 
 

Postat av: Ella

Åh vad fin du är!!

Svar: Men tack! :)
Sanna Lundberg

2013-12-02 @ 12:08:33
URL: http://ellaboson.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]