22a november 2013

Hej på er! Sitter i soffan och har kollat ett avsnitt på 90210. Tog bussen hem från skolan 10.20 imorse, och sedan var jag hemma vid 12.30 så då gjorde jag mig en super god lunch som jag åt framför datorn. 
Inatt har jag inte sovit något, har legat halvvaken i stort sett hela natten, tillslut fick jag nog och hämtade datorn och satte på några avnittt 90210. Trött gick jag tillslut upp och gjorde en väldigt god frukost, bara för att jag hade extra mycket tid :) 
 
Ikväll ska pappa ha herrmiddag, så jag ska inte vara här hemma. Får se om jag orkar ta mig någonstans, känner mig just nu som en klubbad säl :P 
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]