5e november 2013

Godmorgon hörrni! Nu är jag tillbaka. Jag har haft ett jättebra lov! :) Och dagarna i Göteborg var underbara, det var verkligen skönt att få komma bort en stund. Jag har shoppat och ätit massor. Min moster är kock så vi fick jättegod mat! Men i söndags så beställde vi hem massa sushi, padthai och även friterad kyckling med ris. Sååå goott! Sen avslutades kvällen framför film och godis från 4-gott som jag hade köpt med mig hem från stan. :) 
 
Nu är jag då i skolan, och hörde att jag slutade efter denna lektion..det var ju skönt att höra haha. Men är på toppen humör idag och detta kommer bli en grym vecka! I nästa inlägg får ni bilder från gbg och shoppingen.
Ha en bra dag :)
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]