7e november 2013

Hej! Jag har nästan nyss fikat kvällsfika och sett ett avsnitt Gossipgirl. Är ledig imorgon så har inte så brottom i säng, men ska börja göra mig iordning nu iallafall. Imorgon är det fredag och det känns underbart, har massa mys att se framemot i helgen. Och på söndag är det ju fars-dag♥
 
Men iallafall, imorgon så ska jag bara ta det lugnt hela dagen. Vill träna imorgon, men ska nog vila ännu en dag :) Har inte tränat bra på senaste tiden. Har inte planerat mina pass=vet inte vad jag ska köra och då blir det sämst! Haha, men jag kör nya tag nästa vecka istället! 
 
Myser i mina nya mjukisbyxor jag fick av mamma♥
 

Postat av: Wilma

Vart är byxorna ifrån?:)

2013-11-08 @ 07:13:45
URL: http://wilmacelina.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]