8e november 2013

Hej allesammans! Har nyss målat naglarna, och ska börja göra mig iordning, sitter fortfarande i mjukiskläderna! :P innan lunch tog cykeln till Konsum för att köpa med mig lite till min lunch och till middagen ikväll. Jag och min lillebror sover hos min storasyster ikväll, eftersom mamma ska ha tjejfest här hemma. Så nu ska jag börja packa iording myskläderna och sånt, för sen när jag kommer till dom ska jag ta mig ett bad! Minns knappt då jag badade i ett badkar sist, för vi har inget här hemma :P Men det ska bli skönt! 
 
Invigde min nya vinterjacka idag också då jag cyklade till Konsum (bara för att de snöade lite, hehe) Önskade mig en ny vinterjacka och då önskade jag mig denna fina, och den fick jag som en tidig julklapp :) Visst är den så fin?!
 

Postat av: Angelica Olsson

men så söt du är!

Svar: Men tack så mycket sötnos!
Sanna Lundberg

2013-11-08 @ 19:39:04
URL: http://angelica.olsson97%40hotmail.com



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]