9e november 2013

Jag igår inför fredagsmyset
Morning babes! Sitter här i soffan med paddan och har nyss ätit frukost. Jag dukade upp ett frukostbord med rostade mackor, yoghurt, flingor, frukt, grönsaker osv.. Och såklart drack vi te hu deras stooora temuggar! Är helt förälskad i dom. Dagens planer blev inte som jag tänkt från första början, men gud vad jag längtat efter denna dag! Jag ska nämligen träffa min fina Rebecca på iksu för träning och sedan avslutar vi med lite spa. Hur bra låter inte det? sedan ska jag hem och äta middag med familjen och sen avslutar jag denna lördag med lite mys med Sandra och Rebecka, hihi perfekt! ♥
 
nej nu ska jag göra mig iordning! Ha en bra dag!

Postat av: sandra

Är det där hemma hos carris och Magnus?vad fint dom har fått det i så fall!:)

Svar: Ja det är det! Dom har jätte fint! Du måste komma och kolla någon dag :*
Sanna Lundberg

2013-11-09 @ 17:06:12
URL: http://sandralundmark.blo.gg



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]