Bakat hela dagen

Idag då jag kom hem från stan, (jag och pappa åkte och handlade efter att jag vart på sminkrådgivningen) så började jag genast att baka lite, gjorde granola med smak av kanel, med massa nötter och torkad frukt som blåbär,tranbär och aprikoser. Hihi längtar redan till imorgon då jag ska få äta goda mackor och den hemgjorda granolan med yoghurt till frukost, muuums! Sen gjorde jag grymt goda chokladbollar med kokos. Och nu har jag kollat på när mamma gjort efterrätten till imorgonkväll, då ska vi nämligen fira pappa med middag eftersom han fyllde år i onsdags. Hon gjorde iallafall en cheesecake med apelsin och sen en pepparkaksbotten!
Resultatet av sminkningen,riktigt nöjd!
Idag har jag hunnit med riktigt mycket faktiskt. Imorse åt jag en lyxfrulle, åkte till röntgen, åkte in till stan och åt lunch på Basilika och fick en sminkrådgivning, handlade med pappa på Maxi, bakade, åt middag och nu ligger jag och mamma med gotta och ser på fotbollen. Imorgon efter frukost väntar crossfit! :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]