Energy Armor

Mina favoriter är Shamballasstyle armanden som ni ser längst till höger. Finns i silver,svart och guld
 
Som vissa av er kanske vet, så är ju jag nu ambassadör för Energy Armor (EA), och jag tänkte i detta inlägg bara berätta lite vad det är för något..Negativa joner har alltid varit något positivt för oss människor och djur. Vi vet är att TV, datorer, mobiltelefoner frånger positiva joner och detta gör att våra celler får för mycket av detta så vi får detta. 
Vad Energy Armor`s produkter gör är enkelt – tillför negativa joner!

Utöver det, så ökar även blodcirkulationen och balansen blir bättre. En ökad blodcirkulation ger ofta goda effekter mot:
-Värk
-Stelhet
-Stress
-Eksem 
Vi på EA kan inte lova att du blir bättre med att bära våra armband men genom att detta händer med din kropp och att vi ALLA har underskott av negativa joner som vi också vet då ökar ju chansen att vi mår bättre! 
 
Gå in på easweden.se och beställ era armband. Och som om allt detta inte vore nog så får ni även 15% rabatt då ni anger mitt namn, Sanna Lundberg. Kanske det här blir en julklapp till mamma,pappa,syskon eller kompis? Eller varför inte morfmor och morfar? :) 
Puss o kram
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]