Lazy day

Hej! Igårkväll så hade jag ett mini 90210 maraton istället efter middagen. Sen så gjorde jag en choklad/vaniljglass och banan milkshake till mig och Lucas som efterrätt, sen så fikade jag kvällsfika innan jag hoppade i säng. Och imorse vaknade jag ganska tidig så jag klev genast upp och gjorde frukost. Nu har jag ätit lunch för en stund sedan och har myst ner mig och ska se på serier. Känner mig himla lat idag!
 
Ikväll blir det godmiddag och sedan mys framför Solsidan :)

Postat av: Anonym

Vad använder du för produkter till hyn? Kan du visa vad du använder för hudvård och hur du fått då perfekt hy?:*

2013-11-25 @ 21:19:08



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]