Min önskelista

önskelista
 
 
Min önskelista har ni här, inte precis allt det där. Men lite tips på vad jag gärna skulle vilja ha. Träningskläder är så himla kul att få, eller jag älskar alla sorters kläder! Bästa som finns ju! Sen en träningsväska skulle jag verkligen behöva. Sminket från The Balm och Sleek har jag velat ha i år och dar..aldrig orkar beställa, men nu när det finns i Umeå så känns det lite enklare. Den där Svea mössan har jag också vart och klämt och tittar på ettag nu, passar perfekt till min nya vinterjacka (som jag också fick i julklapp, men börjat använda redan nu) Sen gillar jag alltid att småsaker, så som ansiktsprodukter, bodybutters, nagellack osv. :)  Vad har ni önskat er?

Postat av: Lisa

På vilken affär i Umeå finns the balm- sminket?:)'

2013-11-18 @ 15:44:15
Postat av: Jenny Josefin

Ååh, vilket mysig inlägg! Älskar önskelistor :) Och jag känner mig alltid sådär extra lycklig hela december - julen är så himla underbar med allt den för med sig och allt den innehåller ❤️ Din önskelista är ju underbar! Bästa smaken har du min lilla skönhets ängel! 👯👌💋 LOVE YOU ❤️

PS! Perfekt att du la ut den på bloggen, så har jag lite tips på vad min babysis (du alltså 🙈😊👏) ska få av mig i julklapp! Hihi. Så mysigt att få önska god jul till dig på julaftonsmorgonen eller kvällen innan! ❤️🎅🎄🎁🎆

Svar: Åh ja visst är julen underbar! Känner mig också extra lycklig i december månad. Den är så himla mysig och fylld med massa kärlek och myspys! Haha jaa, det finns ju så mycket man vill ha :] ❤

Nemen gulledig! Jag har världens idé till dig, mig och rebecca. Jag smsar dig och berättar lite mer. Hihi! εϊз
Älskar dig sis! Miss yooouuu!❤❤
Sanna Lundberg

2013-11-18 @ 16:43:47



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]