15 oktober

Kolla vad fin design jag fått med hjälp av min söta vän Natalie! Tack igen sötnos, så nöjd! :)
 
Idag har jag vart i skolan, det rullade på och så..och vi fick god mat, Nudelwok med nudlar. Inte ofta vi får bra mat, jag får bara göra det bästa av situationen och tvinga i mig maten (och jag är verkligen inte kräsen då det gäller mat) annars svälter jag ju ihjäl! haha. Men jag har iallafall blivit representat för vår klass i Matråd, haha orkar inte! :P
Men hade tänkt springa idag, men jag känner verkligen inte för något just nu. Så jag skippar helt enkelt träningen idag, och sitter och myser i soffan nu istället.
 

Postat av: Bella

Åh så fin! Vart har du köpt jackan? <3

Svar: Från zara. Flera år sedan dock:)
Sanna Lundberg

2013-10-21 @ 00:53:18



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]