16 oktober

Är nästan nyss hemkommen från skolan. Jag for hem tidigare idag, och gick förbi in på Ica och köpte frukt och den nya Lokan med smak av pepparkaka. Är inte så stort fan över kolsyratvatten, bara vissa smaker, men denna var jättegod första 3 klunkarna och det smakade verkligen peoparkaka! Men sen vart den inte så jättegod, men helt ok :) 

Nu har jag nyss ätit upp mitt lilla mellanmål, som idag blev en apelsin, nötter och en dubbelportion av en proteinshake med smak av choklad, denna är så sjuk god! Smakar bättre än oboy :P när mamma kommer hem ska vi på banken och Konsum tvärt för att köpa bröd och keso! Hehe :)

 

Postat av: Angelica

jag tyckte ungefär samma om lokan, de första klunkarna var goda :)

2013-10-16 @ 16:27:07
URL: http://angelicaolsson.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]