19 oktober

Godmorgon finisar! Har nästan nyss fikat frukost. Och idag är planerna att fara till stan igen en snabbis för att köpa lite saker. 
Igår så var jag hela dagen på stan. Direkt efter skolan så åkte jag in till stan för att luncha med Rebecca. Vi åt gott på Mat&Prat sedan gick vi och kollade och små shoppade lite. Sen när hon åkte hem mötte jag upp mamma och Lucas för lite ärenden innan vi for in till stan igen för att äta på Vezzo till middag. Jag tog någon pastarätt med lax, inte världsgott men det funkade. Hade nog lite för höga förväntningar på Vezzo, men jag lyckas alltid ta det mindre godare än vad de andra som jag är med gör. haha :P 
 
Ikväll blir det god middag och sedan glass framför Music and Lyrics på tvn :) Ha en bra dag!
Liten smygtitt på en del av min frukost imorse, hihi det är yoghurt,kvarg,hallon,blåbär,mandarin och banan+ nötter,frön och havregryn och så...




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]