21 oktober

Hej vänner. Idag klev jag upp kl 7 även fast jag är ledig, men då åt jag en världsgod grötfrukost! Och sedan gjorde jag mig iordning för att fara på vårdcentralen en snabbis. Allt gick bra och det var inget speciellt med det. For hem och åt rester från gårdagens middag, chicken cashewnut med "klibbris" (jasmine ris) och det är sååå gott! Och nu har jag kollat ett avsnitt av Gossip Girl. 
 
Nu ska jag ta mig något att äta igen, och planera veckan lite. Ha en fin dag! :)
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]