26 oktober

Hej! Nu har jag äntligen fått höstlov! och det firades igår med middag på Eurasia och sedan en mysig fika på Café Station med mina fina tjejer Rebecka och Sandra. Vi firade även att Sandra fyllt år.
 
Idag så beställde jag lunch som jag tog med mig och åt medan jag såg på innebandymatch med Sandra. Träffade även kilarna och Tobias som är hemma nu :) 
 
Nu har jag nästan nyss ätit middag med familjen och ska mysa ned mig med lite gotta och se på Gossip Girl. Imorgon bär det av till Sundsvall med Sandra, ska bli så kul! Vi var och köpte med oss frukost som vi ska äta på bussen och massa tidningar. Kommer bli jätte mysigt. Bussen går kl 07.00 så det blir en tidig morgon, men det kommer bli superkul..men mindre kul för mina pengar. haha. 
Ha en mysig lördag!
En bild från igårkväll

Postat av: SAGA

Åh vad gott det där såg ut! Jättefin blogg du har förresten:) Kram!

2013-10-28 @ 12:25:02
URL: http://sagacecilias.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]