En liten lista

1. Hur gammal är du om fem år? 22år

2. Hur lång är du? runt 160 cm

3. Vem ringde du senast? Mamma

4. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa om det är något viktigt och om jag vill något snabbt, annars smsa

5. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta♥

6. När vaknade du idag? 08.30

7. Hur många kuddar har du i sängen? Tre

8. Vilken är din favoritglass? Häagen Dazs Strawberry Cheesecake, den är underbar!

9. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa massor, shoppa i mängder och leva livet

10. Tycker du om att mysa? Jag älskar att mysa!

11. Beroende av? Naturgodis, keso, banan, choklad, gossip girl, värme, sol,sommar och resor m.m

12. Antal timmar sömn inatt? ca 8 kanske

13. Favorit dryck på morgonen? Te med honung

14. Vad gör du i morgon? Imorgon är jag ledig, så ska bara ta det lungt

15. Vill du gifta dig? Jaa

16. Föredrar du havet eller en pool? Båda, Havet på förmiddagen sen poolen senare vid eftermiddagen

17. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Saltade cashewnötter från middagen hehe





Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]