Fantasy bra

Ingen har väl missat att det snart är dax för den bästa visningen på hela året? Och iår så är det ingen mindre än Candice som får äran att bära årets the Royal fantasy bra. "Settet" är gjord på över 4.200 rubiner, blå och gula safirer och diamanter i 18-karat guld! Och som om det inte vore nog hänger det i mitten av bhn en 52-karats päronformad droppe av rubin. Detta blir ditt på 10 miljoner dollar (som motsvarar mellan 60-70 miljoner kronor)
 

Postat av: Alexia

Hej! Du har en superfin blogg som verkligen inspirerar, jag kan inte gå en dag utan att kolla den.
Tänkte fråga var köper du ditt proteinpulver (one whey och vilken smak föredrog du? :)

Svar: Om du bläddrar längre ned i bloggen så finner du ett inlägg om proteinpulverna och min leverans. :)
Sanna Lundberg

2013-10-21 @ 23:30:33



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]