Gårdagens träning

Igår då jag var på gymmet, så fick jag en timme på mig att träna. Kände inte för att lyfta vikter eller något sånt och hade inget humör för att köra någon kondition på maskin eller så. Så jag körde en 20 minuters snabb träning på gymmet. Mamma blev ju lite överraskad då jag ringde och sa att jag redan var klar och att hon kunde komma och hämta mig. haha.
 
Det du behöver för detta pass är en step bräda, en klocka och en matta (kan vara skönt att köra sina burpees på)
Körde varje övning i 40sek och vilade resten 20sek. Och när jag kört alla övningarna ett varv så vilade jag 1min. Och så körde jag detta 4 varv :)
•Burpees
•Mountain Climbers
•Upphopp
•"Step up på bänk"
•Plankan
 
 

Postat av: Bella

Hej fina du! Vart har du köpt dina grå träningstights som du har på dina insta-bilder? Super snygga!

2013-12-14 @ 19:23:49



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]