10e september 2013

Hej finisar. Sitter i skolan just nu och har hål. Snart lunch, är hungrig! Hade inget att göra, tills då jag såg att L´oréal hade en tävling, Miss Glossy 2013. Tyckte det var kul att kanske delta, så det gjorde jag.
Och nu så får ni gärna rösta på mig HÄÄÄÄÄR genom att trycka på den lilla "Gilla"knappen under min bild, så att jag kanske har en chans att vinna. Såhär säger de om att vara Miss Glossy:

Vi söker online i hela Sverige efter tjejer med det rätta hårsvallet och ett naturligt utseende för att representera vår intensivtoning Casting Crème Gloss.

De tjejer som vinner tävlingen får en exklusiv make-over av L'Oréal Paris makeupartister och plåtade av professionella fotografer, men framför allt får de håret tonat och stylat av L'Oréals Paris egen hårstylist för att slutligen pryda ett uppslag i flera av Sveriges glossigaste magasin.

Du får ett glammigt minne och en rik erfarenhet som du bär med dig resten av livet!

Ett par bilder från fotningen med Linnea förra sommaren. 

 

 

 


Postat av: Lova [Foto]

åh så fin! Vad använder du för kamera och objektiv? :)

2013-09-10 @ 15:06:43
URL: http://namnetlovaa.blogg.se
Postat av: linn

du är ju för fin :D hur lång är du?

Svar: Jag är ca 158, kanske lite längre. Men tack så mycket! :D
Sanna Lundberg

2013-09-10 @ 19:19:47



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]