11e september 2013

Hej! Idag hade jag sovmorgon 1timme, men bussen blev sen pågrund av trafiken. Så därför missade jag mitt tåg också. Så jag gick in till stan istället för att ta bussen, men det visade sig att det var lika bra att stanna i Umeå. Så jag kollade runt lite i affärer, köpte en liten sak, och köpte med mig lunch som jag åt här hemma. 
 
Igår efter middagen så tog jag mig en lång skön dusch, och satte mig sedan och såg på fotbollen, och någon timme senare Hollywood fruar med kvällsfika och myste med mammsen. Idag efter middagen ska jag fara och köra ben på gymmet. Sedan är det lill-lördag som gäller, myyys! :D 
 
Imorgon är jag ledig från skolan igen, så himla skönt!
 
2 bilder från imorse, trött tjej som hellre skulle velat ligga kvar i sängen, och andra bilder är på min frukost :)


 


 
 

Postat av: Anonym

Är du ledig jämt eller?;)
Vad går du för linje?
Jätte söt är du och fin blogg!

Svar: Haha nej det är jag inte :)Jag går Hotell och Turism
Tack vad söt du är! :D
Sanna Lundberg

2013-09-11 @ 18:58:24
Postat av: emelie

Kan inte du göra ett inlägg om vad du brukar äta till frukost? :)

Svar: Haha nej, det är ingen matblogg :)
Sanna Lundberg

2013-09-12 @ 20:38:19



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]