12e september 2013

Godmorgon! Klev upp imorse och gjorde en dunder god frukost medan jag läste tidningen och drack mitt morgonte, weho låter ju nästan vuxen. Sen så la jag mig ner i sängen igen där jag fortfarande ligger och såg på Gossip Girl. Nu ska jag kliva upp och göra något nyttigt, typ som att dammsuga. Haha, ja så får det bli. 
Efter middagen ska jag upp till stan för att hälsa på min fina Rebecca. 
Ha en bra dag! Imrogon är fredag!! WII :D
 Glöm inte att rösta på mig HÄÄÄR
TAAACK <3




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]