15e september 2013

Hej hallå! Sitter och degar i soffan just nu, medan jag kollar på bloggar och myser med Leo. Försökte sova ut idag, men vaknade runt 8.30 ändå, så jag klev upp och åt frukost och sådant. Några timmar senare for jag, Sandra och Danni och fikade på Mekka. Sedan kikade vi lite i några affärer och även matbutikerna. Jag fick med mig ett par silverörhängen och något gott att tugga på ;) Fick även en jätte fin present från Daniela. En försenad födelsedagspresent. Hur fint!? 
 
Igår kväll efter middagen så åkte jag upp till stan för att se på bio med Jenny. Vi for även en stund innan förbi till Rebecca och myste lite. Fina tjejerna! Jag och Jenny såg på The Conjouring, filmen var bra men lite läskig/äcklig :P Jenny var snäll att skjutsa hem mig sen när filmen var slut.♥
 
Nu ska jag fixa lite i mitt rum och sådant. Sen blir det pizza och filmmys framför tvn. Bakade även en äppelkaka igår som ska ätas ikväll :)
 

Postat av: Othilia

Hur känner du Jenny och Rebecca? :)

Svar: Jenny är min gamla gymnastikfröken jag hade då jag var mindre, så vi har känt varandra ett bra tag! Och Rebecca lärde jag känna via Instagram. :)
Sanna Lundberg

2013-09-16 @ 18:55:45



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]