2a september 2013

Godmorgon! Sitter i soffan och har ätit min frukost för en timma sedan typ, mätt och belåten. Idag är dagens planer att städa lite i huset. Ska även be min syster fota mina jackor, sen ska jag bjuda henne på lunch= rester från igår. Mums! Sen efter jag ätit middag ska jag på gymmet för att köra biceps,triceps och axlar. Ska bli så skönt! Juste, jag har inte berättat att jag var en av vinnarna som vann pressentkort från Fitnessguru på Ellinor´s blogg, yeeey! Ska besälla protein-portionspåsar tror jag..hihi!!
Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och göra lite nytta. Längtar efter mamma, pappa och min storebror!! :(
Myser lite med Leo framför tvn, gulle!
Gjorde tillslut en chokladkaka/kladdkaka igår! Gjorde för en portion och det vart jätte gott! Toppade med lite frukt,honung,nötter och grekiskyoghurt
 

Postat av: Anonym

hur ofta äter du onyttigt? :D du är så sjukt snygg! puss

Svar: Alltså, oj. I stort sätt något varje dag. Speciellt på helgerna! :) puss o kram
Sanna Lundberg

2013-09-03 @ 10:03:37



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]