9e september 2013

Hej darlings. Åt alldeles nyss hamburgare som var rester från gårdagens middag. Idag så for jag upp tidigt till stan med mamma. Vi gjorde ett xantal ärenden sedan åt vi lunch där också. 

Är jätte trött, så blir en tidig kväll för mig. Ser fram emot kvällsfika framför Gossip Girl :) älskar kvällsmyset!



Postat av: SIS ❤

Varifrån beställde du dina Johnny Bulls sweetheart? ❤ Jag är sugen på ett par låga 😍👏

Svar: På Ellos<3 <3
Sanna Lundberg

2013-09-10 @ 10:17:02



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]