Mitt liv är borta

Jag måste vara den mest klumpigaste och idiotiska personen som finns. Fyfan vad jag hatar mig själv. Satt och raderade massa bilder osv för att få mer plats på datorn.. men nu när jag kollar så är ALLA FUCKING BILDER BORTA. Alltså mitt liv är förstört!! Jag hade bilder ända sedan Thailand förra året där. 
Alltså fyfan..har gråtit som en tok och nu vill jag bara döö. ÅHHHH....

Postat av: Hej

Hej kom av en slump in på den här bloggen och såg det här inlägget. Tänkte bara säga att om du har tur så kan du få tillbaks dina bilder. Man gör en systemåterställning som det kallas. Man ställer tillbaks datorn till ett tidigare tillfälle. Det kan vara allt från en dag, till en vecka, till en månad osv.

http://windows.microsoft.com/sv-se/windows7/products/features/system-restore

Där har du lite kort info om hur du gör en systemåterställning. Men kom ihåg att om du ställer tillbaks datorn låt säga en månad så kommer allt du gjort/lagt in på datorn efter den månaden vara borta. Men oftast är det värt det ändå :)

Svar: Tack för att du tog dig tid att försöka hjälpa mig, men hade ju som sagt Mac..:(
Sanna Lundberg

2013-09-15 @ 00:24:58
Postat av: hej igen

har du dock en mac kan jag inte hjälpa :/

Svar: Har Mac.. :((
Sanna Lundberg

2013-09-15 @ 00:34:46



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]