New York

Alltså ni anar inte hur avundsjuk jag är på Andrea och Erica som är i New York just nu. Dom 2 + en annan finsk bloggare vann resan med Maybelline. Dom verkar ha så himla kul. Tänk att få gå loss i alla butiker, bo på hotell med utskikt över storstaden, äta sjukt mycket god mat och fika och gå på Fashion Week och se kändisar! Dom såg tillexepmel Nicki Minaj igår på en av visningarna dom var på igår. Bara sjuukt! :DOch att få se alla sevärdheter! Gå på Upper East Side, Manhattan...dom såg Hotel Empire igår från Gossip Girl!! :D 
Ja ni märker nog hur avundsjuk jag är, vill verkligen dit!! Det är så mycket man vill och jag vill bara resa världen runt nununu!! 
Alla bilder är lånade från Erica :) 

Postat av: Linnea

Är också jätte avundsjuk på dem!! haha

2013-09-10 @ 15:20:50
URL: http://linnealjungss.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]