Order from Sheinside

Besällde från Sheinside igår, efter att jag vunnit på Natalies blogg! WII!! Tack igen sötnos!! Hoppas verkligen jag kan ha kläderna, det var antligen Onesize på klänningen och S på bikinin och blusen. Beställde även ett make up kit med 20 borstar!! Längtar tills det kommer! :D
 
 

Postat av: Jenny Josefin

Ååh! Så fina saker ❤ Klänningen har jag själv kikat på tidigare och den kommer med al säkerhet klä dig så himla fint! Min älskade lilla prinsessa ❤ Och än en gång, du var verkligen så himla värd att vinna! Blev så glad för din skull raring! Love you sis ❤

Svar: Ja jag med!! Den är helt underbar!! <3 Åh tack älskade vän, blev så himla glad! Kändes verkligen som om jag behövde det! <3 Love you sis!!!
Sanna Lundberg

2013-09-06 @ 17:05:07



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]