Primeboots

Älskar mina Primeboots, så länge som jag velat ha dessa så är dom äntligen mina. över 3000kr fick jag betala för dom men jag är mer än nöjd. Så jävla snygga. Och can´t wait till mina höga modeller kommer!! Dock inte Primeboots utan det blir ett par Johnny Bulls, mörkbruna dom med, men dom är precis lika snygga som Primeboots. :) 
 
 

Postat av: Johanna

Varifrån beställde du dina Johnny Bulls?

Svar: Ellos
Sanna Lundberg

2013-09-09 @ 11:09:13
Postat av: Fanny

Snygga! Och passar till det mesta! :)

2013-09-10 @ 15:15:52
URL: http://dreamsoffanny.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]