Regn, regn och åter regn

Okej. förlåt. Jag ljög för er då jag skrev att jag skulle fara och träna...uatn istället rörde jag mig inte en meter! Regnet bara öser ner!! Har suttit i soffan med en godispåse framför tvn och datorn. Åt middag för någon timma sedan, gjorde en super god kycklinggryta gjord på kokosmjölk, blev hur gott som helst! Typ tur att Lucas åt borta idag för då har jag till lunch imorgon. För jag är ju faktiskt ledig på måndagar! Så skönt!! :D
 
Nu ska jag baka faktiskt, hade tänk att baka ett bröd samt en äppelkaka eller chokladkaka till ikväll. Måste sätta igång nu för sen ska jag se mysa ned mig i soffan med massa gotta och Gossipgirl. Perfekt söndag!
Modell- jag Foto/redigering- Linnea Jacobson

Postat av: Sis <3

Aww, finaste! <3 Ååh, lägg upp bilder på allt gott söndagsmys sedan! :D Vill ha receptet på brödet :D Älskar nybakt bröd! Hoppas du får världens mysigaste kväll sötnos, love you! /Sis <3

2013-09-01 @ 19:39:09
Postat av: Anonym

Ååhåå så oerhört fin du är Sanna!!! Dör lite!!
Vart är bildena tagna? och måste bara säga att Linnea är sjukt dukigt på att fota!!

Kram

Svar: Men tack sötan! :)Dom är tagna på Bettnes. Ja visst är hon!!!
Sanna Lundberg

2013-09-02 @ 19:07:20



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]