10e april 2014

Hallu darlings. Sitter och ser på Top Model just nu. Hela veckan har jag vart sjukt seg, trött och så. Så igår då jag skulle på gymmet med mamma och köra ben, så efter jag hade kört första övningen vilken var benböj, så kände jag bara naaeee, nu skiter jag i det här! Och idag kände jag samma sak, så jag stannade hemma från träningen idag och äter godis istället :) 
 
imorgon är jag ledig för att jag är klar med mitt arbete i skolan, gjorde bort min Logi inlämning, Samhälls och det sista på Besöksnäringen idag också. Så nu tar jag lov! :D Imorgon kväll ska några tjejer från klassen fira Elina som fyller år. Så vi ska äta trerätters, fira henne samt fira att vi fått lov! Hoppas ni haft en bättre vecka än mig. Nu ska jag fortsätta mysa och dega. Puss!

Postat av: Rebecka

Ååh!! Äre blondinbellas skor?? Snygga iallafall!

Svar: Nä, dom har jag aldrig sett. Hihi🙈 dom här är från Hemtex sötnos:-*
Sanna Lundberg

2014-04-10 @ 20:54:52
URL: http://rebeckaellens.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur får du dina bilder så ljusa?? :)

2014-04-12 @ 20:29:38



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]