12e april 2014

Godmorgon! Trodde jag skulle få sova ut idag, men vaknade just innan sju. Så gick upp hämtade tidningen och åt frukost med pappa. :) igår kväll så hade jag det super mysigt med mina girls. Vi handlade middag för över 800 spänn, haha. Så ni kan ju gissa vad vi gjorde heeeela kvällen. Var seriöst helt död då mamma hämtade mig :p 

Men dagen ser ut och bli super, ska träffa min Rebecca efter lunch på stan. Ska kolla efter ett par efterlängtade yogabyxor, sen ska vi väl fika, ta en glass och bara njuta av de fina vädret :) sen så har vi bjudit hem "grannarna" (Peder och Anneli) på middag, så vi ska grilla. sen ska jag vara med Sandra❤️ 
Ha en fin dag! 
Jag nyss. Bakom alla seriösa blogg-selfies, så blir oftast bilderna så här fina som till höger. Vackert, mycket vackert.

Postat av: Amanda Essen

haha sötast i hela världen <3

2014-04-12 @ 21:48:23
URL: http://amandaessen.blogg.se/
Postat av: SaraG

Vilken strl har du på din tringl bikini? Kan inte du skriva en recension om den och säga vad du tycker!! är den värd pengarna? och kan du inte lägga upp lite bilder på när du har på dig den?! <3 du är en stor förebiild

2014-04-13 @ 11:05:06



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]