14e april 2014

Hallu, idag är första lovdagen, och det känns underbart. Ska bli så himla skönt med en veckas ledighet. Dock kommer jag förhoppningsvis provjobba någon dag också. :) Idag så klev jag upp ganska tidigt, åt dödsgod frukost och bara tog det lungt. Sen for jag en snabbis på gymmet och körde armar innan lunch. Sen for jag med Tuva och hämtade ut ett paket från Sheinside. Ni får en liten sneek peak här nedan. Är i alla fall så nöjd! Kommer ett inlägg imorgon om beställningen. :) 
 
Ikväll så ska jag ha tjejmys med mina favvotjejer. Sandra och Rebecka♥ 
Myser just nu i mina nya favoriter
 (Sneek peak) Skinnjacka och klänning från Sheinside

Postat av: Jenny Josefin

Åh! Har också den leopardmönstrade klänningen! Den är hur fin som helst <3

Svar: Åh! Ja det är så fin och supernöjd! :) <3
Sanna Lundberg

2014-04-14 @ 17:51:24
Postat av: sara

vars ska du provjobba? :)

2014-04-15 @ 12:44:21
Postat av: Anonym

Vart är byxorna ifrån på första bilden?:)

2014-04-17 @ 13:30:37
Postat av: Anonym

Kan du snälla tipsa om vart man kan köpa sånna byxor du har på första bilden??

2014-04-20 @ 18:26:15



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]