18e april 2014

Hej på er och glad påsk! :) Jag har nyss ätit middag med hela familjen efter en dag med jobb. Ska även jobba imorgon. Jag provjobbar på ett hotell här i Umeå, så får äta hotellfrukost och även lunch från deras restaurang de dagar jag jobbar. Inte dåligt va? ;) 
 
Igår efter första jobbdagen, så var jag så jäkla trött. Hade tänk att träna både igår och idag. Men är så jäkla trött. Haha. Bara flummig och seg. Nu ska vi snart äta efterrätt, se på let´s dance, mysa och äta massa godis. Sounds pretty good. 

Imorgon hoppas jag på att få träna i alla fall. Så jobbigt då man vill men inte orkar :( Ha en fortsatt bra påskhelg och mys massor! :*




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]