20e april 2014

Hallu, söndag idag och det känns skönt faktiskt. Jag är ledig idag så inge jobb alls. Så jag sov ut tills jag vaknade imorse, då jag åt megafrulle för att sedan fara och träna med Junas. Dödade han lite ;) Sen så blev det lite spontant att jag anmälde mig till "Tuffast i Holmusund" som är ett lopp på 5km tror jag det var, med ett tiotal hinder efter vägen. Kommer bli kul! :D (Anmälde även Sandra och Rebecka utan att de visste om de, men nu vet ni) hehe. Ni har lixom inget val nu girls :* 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och ha lite spa. Sedan städa lite på rummet, och sedan lägga mig i min renbäddade säng och läsa min tidning och äta godis. Mamma och Pappa lär fara och träna vid 15 så måste underhålla mig lite fram till middan. För ikväll ska jag upp till stan och fira min älsklings Rebecka som fyller 18 år idag. Grattis igen gummsi♥
1. Ett litet mellanmål efter jobbet 2. Mamma hade vart och köpt bland annat dessa supersöta (och underbart goda) chokladpraliner åt mig igår då hon hämtade mig från jobbet. Fick även en Celsius. Loveeee
Jag och födelsedagsbarnet♥

Postat av: Ida

De var helt sjukt söta, de där chokladisarna!

2014-04-20 @ 16:14:18
URL: http://tobehappy.blogg.se/
Postat av: Rebecka Johansson

SANNA!! Vad är det för lopp?? OMG har ju sämst kondis atm, när det det? :O Taaaack älsklingen, LY!! <3

Svar: Det är bara för kul gullis, i Holmsund bara så inget stort! Den 6e maj. Syns snart LY!!!❤️
Sanna Lundberg

2014-04-20 @ 17:04:18
URL: http://rebeckaellens.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan inte du tipsa om snygga vår/sommar-skor? :D

2014-04-21 @ 13:08:13



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]