24e april 2014

Godmorgon, kom till skolan idag och fick höra att jag började 12.20 istället. Haha det var ju kul, eller? Nej, så nu sitter jag och väntar tills vi får gå och äta lunch. Sen slutar jag klockan tre idag. Förhoppningsvis så kommer mitt paket från MM Sports idag också, wiii!!! :D 
Har planerat helgen och det ser ut och bli super. Imorgon blir det förhoppningsivs crossfit med killarna, och på kvällen biomys. Lördagmorgon ska jag jobba, sen på kvällen är det Rebeckas 18års fest! :) 
Ska förhoppningsvis också fara iväg och träna ikväll med mamma. Får ta en Celsius så att jag piggnar till!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]