25e april 2014

Godmorgon på er :) sitter på bussen och mår verkligen hur bra som helst. Minns ni Logi arbetet jag berättade om för ett tag sedan som jag skulle "göra om/förbättra"? Jag fick ett A tillslut! Mitt första A någonsin tror jag :P Sen så är det ju så fint väder ute och fredag till och med! :D ❤️
Har i alla fall bestämt mig för att ta tag i bloggen på riktigt nu. Och jag menar det! Tycker den är så himla tråkig just nu. :( Bloggar då jag kommer hem från skolan! Puss!

Postat av: älskarditthår!!

Alltså jag förstår inte hur du kan ha så fint hår!:(
Du gör alltså ingenting speciellt för att få det så fint och långt? Det är ju inte ens frissigt... Använder du nån supermega produkt eller har du bara magihår?:D
Är detta din naturliga hårfärg eller har du färgat/slingat/tonat någon gång?

2014-04-26 @ 15:51:42



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]