27e april 2014

Hej, har haft fullt upp så därför har det inte blivit någon bloggning alls. Men ska berätta lite kort om i fredags, gårdagen och idag. I fredags var jag i alla fall på bio med Jenny och Rebecca och såg på The Other Women. VAr riktigt rolig och är lite som John Tucker must die, fast en äldre version ;) Men den filmen är ett tips! Igår så jobbade jag 06.15-13.30 sen så åkte jag hem, sov och gjorde mig i ordning för att åka upp till stan för att fira Rebecka. Vi hade jättekul och fick träffa massa nya tjejer. :) Åkte hem till Sandra kring ett, då både jag och hon skulle jobba idag, dock skulle jag upp 07.00 för att jag skulle hinna att ta en lååång hotellfrukost innan jag började jobba. Det gick i allafall superbra som vanligt, och slutade tidigare, så åkte hem, solade och åt glass på min altan. Sen åt jag middag och har nyss ätit Ben&Jerrys framför Carrie Diaries, bara massa mys! 
 
Och juste, idag på jobbet så tappade jag två stycken stora glas på jobbet (samtidigt och inför gästerna på hotellet i buffén) Grattis Sanna. Men det var ingen bigdeal, men då var det gjort. Kommer säkert hända ett x-antal gånger :P
 
Imorgon är jag ledig från skolan, då dom i min klass har nationellaprov. Så istället ska jag åka upp till stan och fixa lite ärenden. Imorgon bloggar jag bättre, då jag bara vill gå och lägga mig nu. Har sammanlagt, dessa två nätter sovit 8-9 timmar. Så imorgon ska jag sova ut. :) God natt på er
(Massa jäkla pussmunnar) Bilder från igår, mina bästa tjejer. So much love♥Magnum Champagne, yaam
Sist men inte minst, denna snygging. Måste bara visa denna bild från imorse. HAHA, alltså hur sliten är jag inte?! Dör på mig själv, tur så fixade jag mig lite innan jag började jobba. Annars hade gästerna blivit livrädd.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]