5e maj 2014

Hej, har nyss ätit lunch. Blev verkligen en sen lunch! Men det spelar väl ingen roll, huvudsaken man får i sig nått! :P 
Har kört ben med Sandra innan de, så jag ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag vänta in mamma så ska vi hämta upp Sandra o Daniela för att åka upp till stan och hämta mat! Blir take away innan vi far iväg till Kevin för att fira honom. :) känner på mig att kvällen kommer bli sjukt bra! 
Frukosten imorse med bästis❤️
Cellehäng innan benpass! 
Och lunch på de! :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]