6e april 2014

Hejsan, har nyss käkat lunch och ska fara och handla med mami. Är lite trött idag, eftersom det inte blev så mycket sömn inatt. Men jag hade sjukt kul igår, och träffade mycke fint folk. Idag blir det en lugn dag, med massa mys och lägga sig tidigt. :) Igår började i alla fall kvällen med sushi till middag hemma hos Sandra, sen åkte vi vidare till Kevin för att fira honom då han fyllde 18år. :) Tanken var att jag skulle måsta gå hem, men jag fick skjuts av en kompis, och det är jag så tacksam för, haha! :D

Postat av: Elin

Hej, var har du köpt din LV väska?? Hur mkt kostade den osv? :)

2014-04-06 @ 16:51:26
Postat av: Daniela

hahaha älskar bilden med Operatårtan!!!

Svar: Hahahaha, det finns så mycket i den! Haha
Sanna Lundberg

2014-04-06 @ 18:00:38



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]