Costas

Istället för att bara jag och pappa åkte upp till stan, så for vi alla fyra istället. Alltså mamma och Lucas också. Så först gjorde for vi runt lite och köpte inför onsdag, sedan for vi in på stan och åt middag. Det blev Costas, tog en baconlindad kyckling mylld med fetaost,soltorkadetomater och senapssås. Super yummy :) Nu ska vi handla lite snabbt så vi klarar oss till onsdag sen ska jag hem och mysa. 
Såg ut och va lite mat, men det var tallriken som var gigantisk. Haha :P

Postat av: Ida

men göööött!

2014-04-28 @ 19:39:36
URL: http://tobehappy.blogg.se/
Postat av: GoForFit

GUD så gott det där såg ut! :)

2014-04-28 @ 19:57:31
URL: http://goforfit.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]