Före/efter klippning


Verkligen urkassa bilder, men lite skillnad ser ni väl? Julia, som klippte mig hade gjort mig superfin i håret, men var tvungen att kamma igenom håret när jag kom hem eftersom jag skulle fara och träna, därför ser lockarna lite lösa ut. Men är såååå nöjd! Och håret ser mycket mer fylligare/tjockare ut nu igen :) me like!

Postat av: Carris

Men en till fin randig tröja! :)

Svar: Hehe jaa, jag fick den samtidigt. Lika dan fast annan färg! :) <3
Sanna Lundberg

2014-04-04 @ 22:30:15
Postat av: Anonym

klippte du dig på clip? :)

Svar: Nej på sjöboden :)
Sanna Lundberg

2014-04-05 @ 19:14:01



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]