How to match leopard printed shoes

Leopard shoes
Fick en fråga om hur jag skulle matcha leopardskorna ovan, så jag la ihop några outfits. De med kjolarna förstår ni kanske passar bättre då det blivit varmare ute. Med ett par bruna ben och några enkla smycken bara. Ganska så basic, men skorna är så sjukt snygga så jag tycker man inte behöver så mycket mer. :) Ser ju nu att koftan var mörkblå..den ska vara svart, haha.

Postat av: Anonym

varifrån e vita toppen på 2:an :)

Svar: Ingen aning :(
Sanna Lundberg

2014-04-11 @ 13:07:07



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]