Pigg men ändå trött

Hallu, ja som rubriken lyder. Pigg, men ändå sjukt trött. Vaknade klockan 05 imorse, för att jag var sjukt hungrig. Och även fast jag bara chillat hela dagen, känner jag mig slö men pigg i huvudet. Haha. Vi grillade i alla fall till middag, och nu ska jag ta fram någe gott att smaska på medan jag ser på Let´s Dance. Heja Benjiii! 
 
Imorgon lördag, ser helt underbar ut. Börjar dagen med frukostdejt med min baby sedan gymmet för ben och rumpa. Andra benpasset för veckan. Sen blir det middag med mina jordgubbstjejer och lite party på de :) 
 
Här nedan ser ni beställningen från MM Sports. Dock köpte jag inte handskarna, utan dom fick jag av min kusin och hans tjej. Dom är från Better Bodies och är rosa (inte röd som på bilden, hehe) Strapsen testade jag i veckan, och var hur skön som helst. Kunde lyfta mycket tyngre i mina marklyft! :D Och chokladen, dör..
Mina shakes från Fitnessguru, MM Sports, Smart Shake och BMR Angel!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]