Q/A från veckan

oj, shit vad tidigt! var ska du provjobba som man börjar så tidigt på?:) kram på dig!!

Ja det blev väldigt tidigt, men det var bara jobbigt just när man skulle ta sig upp ur sängen sedan så gick allt super bra! Var inte alls trött förutom då jag kom hem. Somnade i soffan i 1,5 timme :P På ett hotell här i Umeå som heter Hotell Avenyn, som frukostvärdinna som det så fint heter :) Kram på dig med!

Var har ni köpt best friends skalen?

De kommer från Ur & Penn :)

Hej hej! Du har sååå fin klädstil, kan du snälla göra ett inlägg om snygga vår/sommarskor?

Hej hej, tack vad glad jag blir! Ja det kan jag göra. Håll utkik så kommer det upp ett strax :) 

Skulle du kunna visa din spellista som du lyssnar på när du tränar? :)

Yes det kan jag, HÄR har ni den :)

Var är det för ras på hunden? Så gudomligt söt! Kram!

Hmm, nu ska vi se om jag kommer i håg hehe. Det är i alla fall en blandras på Chiahuahua, Kinesisk nakenhund sen tror jag det är Dvärgspincher och Kings Charles :) Ja visst är han söt, hihi. Kram!





Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]