28e augusti 2014 / snapshots

Hej på er! Här får ni massa mobilbilder från Turkietresan. Kollade nämligen på resor idag och jag är så himla sugen på att fara på höstlovet! Men vi får se, får se till att jobba på och spara nu då! ;) I alla fall så slutade jag skolan 15.00 idag, hade också min första spanska lektion. Måste läsa spanska då jag kaaaanske ska få göra min APL utomlands (typ Spanien) i trean i tre månader. Längtar sjukt mycket! Men då måste man vara duktig i skolan, hehe. Efter det så tog jag tåget hem och mötte upp mamma på stan för att köpa mitt nya träningskort, sen for vi på Maxi och handlade och sedan hem och åt middag. Så nu ska jag plugga lite körkort. 
Längtar till imorgon då jag ska göra mitt första träningspass på mitt nya gym! :D Puss o kram




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]